امور مشتریان
آموزش ، پیاده سازی ،پشتیبانی ، به روز رسانی :
از مزیت های اصلی پویا حساب کاربری آسان با حداقل دانش حسابداری است . سیستم ها با ویژگی عدم بروز خطای سیستمی نیاز به هر گونه پشتیبانی فنی را به حداقل می رساند . با این وجود جهت رضایت مندی مشتریان خود بر ارائه خدمات پشتیبانی مناسب تاکید دارد.خدمات پشتیبانی پویا حساب ، خدمات راه اندازی و استقرار و راهبری در حوزه خدمات پس از فروش نرم افزار و خدمات جانبی و تکمیلی به شرح زیر است :
– آموزش نرم افزار .
– مشاوره استقرار سیستمها (با در نظر گرفتن بخش راهکارهای سیستمی ).
– خدمات استقرار سیستمها.
– خدمات پشتیبانی و به روز رسانی در سه سطح تیپ1 ، تیپ2، تیپ3.
– خدمات ویژه نرم افزاری .
خدمات فوق به صورت تلفنی Call center ، آنلاین (اینترنتی)،نمایندگان فروش و مراجعه حضوری در اختیار مشتریان قرارمی گیرد