راهکارها

امور مشتریان

آموزش ، پیاده سازی ،پشتیبانی ، به روز رسانی :

از مزیت های اصلی پویا حساب کاربری آسان با حداقل دانش حسابداری است . سیستم ها با ویژگی عدم بروز خطای سیستمی نیاز به هر گونه پشتیبانی فنی را به حداقل می رساند . با این وجود جهت رضایت مندی مشتریان خود بر ارائه خدمات پشتیبانی مناسب تاکید دارد.خدمات پشتیبانی پویا حساب ، خدمات راه اندازی و استقرار و راهبری در حوزه خدمات پس از فروش نرم افزار و خدمات جانبی و تکمیلی به شرح زیر است :

– آموزش نرم افزار .

– مشاوره استقرار سیستمها (با در نظر گرفتن بخش راهکارهای سیستمی ).

– خدمات استقرار سیستمها.

– خدمات پشتیبانی و به روز رسانی در سه سطح تیپ1 ، تیپ2، تیپ3.

– خدمات ویژه نرم افزاری .

خدمات فوق به صورت تلفنی Call center ، آنلاین (اینترنتی)،نمایندگان فروش و مراجعه حضوری در اختیار مشتریان قرارمی گیرد

اسکرول به بالا